21.3.13

Dejlig tur med hunden












Jeg startet min dag ud med at tage et smut i fitness, valgte at tage mave/balle/lår hold og hold da op hvor var det bare hårdt for mine ben!! Tror vi lavet 30 minutters squat ud af de 55 minutter timen varet! :p Og jeg kan sikkert ikke gå imorgen. Men tager alligevel i fitness igen, bare på et stram op hold denne gang :) Synes jeg har været lidt doven på det sidste, med at komme afsted i fitness, så må tage mig lidt sammen :) Nå men efter fitness tog jeg over på kollegiet for at ordne de køkkener jeg ikke fik taget igår :)

Da jeg kom hjem besluttet jeg mig for at gå en lang tur med min hund, for synes ikke der var særlig koldt og solen skinnet for en gang skyld :) Det var ret hyggeligt, ind til der var en hund der kom gående mod os, og denne hund havde selvfølgelig ikke nogen snor på ... Jeg vælger at stoppe op og håber på hunden vender om igen. Men det gør den selvfølgelig ikke, og jeg kan høre dens ejer bliver ved med at kalde på den ... Og den lorte hund vælger så at gå til angreb på min hund som er i snor og ikke rigtig har mulighed for at forsvare sig selv. Jeg sparker til den anden hund for at holde den væk fra min og den løber sin vej ... Jeg råber så efter ejeren at han skal fandme få en snor på sin hund når den bider, han siger så at jeg bare skal slappe af og lige der er jeg ved at gå helt amok!! Din fucking lorte hund angriber min og du vælger at sige til mig jeg skal slappe af!! Han kan være glad for han var så langt væk fra mig, jeg var så rasende!! Hans hund burde fandme skydes!! Jeg skulle have sparket den endnu hårdere!!!! Heldigvis kom min ikke noget til, og gud hvor er jeg bare glad for det ... Men ham manden har ikke lyst til at møde mig igen, så får hans hund fandme det største los hvis den kommer i nærheden af min!! ....

Men udover det har jeg haft en meget god dag :) og synes jeg har fået en del ud af den, har ikke bare ligget i sengen hele dagen, så har det godt med mig selv :)

Imorgen skal jeg som sagt i fitness, efter det skal jeg have ringet til en speciallæge .. I sidste uge var jeg inde hos min egen læge for at få kigget på modermærker, hun sagde at de ser sunde og raske ud, men havde dog et på ryggen som hun synes jeg skal have fjernet. Så skal ringe til speciallægen og få aftalt en tid til det :) Vil gerne have det gjort så hurtigt som muligt eftersom man ikke må komme i klorvand i en hel uge :) Og resten af dagen skal jeg så bruge på arbejde :) Sidste arbejdsdag i den her uge, også skal der bare nydes en hel weekend med familien. Tror jeg skal et smut indtil byen med min mor lørdag :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar