22.8.13

På det sidste

Lige pt sker der ikke super meget i mit liv. Ikke andet end jeg træner, arbejder lidt også er jeg ved at pakke mit værelse ned så jeg kan være klar til at flytte i næste uge :)

I lørdags havde jeg en rigtig hyggelig shopping tur med min mor, hvor vi fik den lækreste frokost på cafe stiften, det var så godt!! :D jeg fik ikke købt det helt store, men et af mine køb er den fine halskæde I kan se på billedet :)

I mandags ringet jeg til boligforeningen for at høre om min lejlighed snart var klar, men manden jeg snakket med sagde den ikke var klar endnu men at jeg skulle ringe igen på mandag. Så jeg går udfra at jeg kan få nøglerne en gang i næste uge, krydser i hvert fald fingre!! :) 

Lige nu går jeg bare og venter på min fætter kommer med hans hund som jeg skal passe den næste uges tid, det glæder jeg mig godt nok til! Efter min egen hund blev aflivet synes jeg der kan være lidt ensomt i huset :) 

Så får I lige en masse blandet billeder jeg har taget på det sidste :) og huske nu at I kan følge mig på instagram hvor jeg hedder simonefriis








1 kommentar: