27.5.14

270514

Hej søde læsere!!

Lidt om min vej til succes -

Lige nu laver jeg ikke andet end at træne. Om præcis 1 måned vender jeg snuden tilbage til Aarhus hvor jeg krydser fingre for at kunne få mig en lærerplads efter sommerferien :) 

Nu hvor jeg ikke går i skole eller arbejder går alt min tid med at træne, det gør den eftersom der kun er lidt over 1 måned til dm starter og der skal jeg være i mit livs form! Jeg ved ikke hvad der kommer til at ske efter sommerferien og derfor vil jeg gerne have et rigtig godt dm! :) 

Dette betyder at jeg svømmetræner cirka 6 gange om ugen og prøver så vidt mulig at komme i fitness centeret hver eneste dag .. Førhen har mit styrketræning været 3x12 gentagelser, men min træner har sagt det skal laves om, så lige nu køre jeg 3x6 gentagelser med max kilo på. Det er iorden kun at kunne tage 5 gentagelser, 7 er også iorden, men alt andet så skal vægten ændres :) 

Jeg har kørt dette i cirka 3 uger og kan allerede mærke at jeg er blevet meget stærkere!

Mandag, onsdag og fredag står den på træning for overkrop og arme, mens resten af dagene er lidt bentræning og ellers bare cykel og løbebånd :) 

Udover træningen forsøger jeg også at få en sund og varieret kost, hvilket jeg synes er utrolig svært!! Mest af alt fordi jeg bare elsker chokolade :p hehe, men også fordi pengene er meget små og sund mad er dyrt :/

I weekenden står den på stævne i Aarhus, jeg forventer ikke at svømme stærkt men mere at komme ud og teste form og teknik af. Jeg skal bare have svømmet en masse meter i weekenden :)

Jeg håber virkelig at alt den træning giver pote når jeg når frem til dm!! :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar